Webmail APPC   |   Qui som?   |   On som?   |    Contactar

1344297219 FaceBook 24x24 1344297235 Twitter 24x24 1344297239 Google 24x24 1344297242 Youtube 24x24

COMUNICAT APPC: L’APPC condemna els atacs a la ciutadania i la vulneració dels drets humans ocorreguts el passat diumenge

APPC La MuntanyetaL'Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona (APPC), La Muntanyeta, vol manifestar el seu rebuig ferm i incondicional als fets ocorreguts els passat diumenge 1 d'octubre en què els ciutadans de Catalunya van patir una vulneració dels seus drets bàsics i democràtics per la força.

Condemnem doncs fermament la violència exercida pels cossos i forces de seguretat (Cos Nacional de Policia i Guàrdia Civil) i volem transmetre el nostre suport a les persones que han estat víctimes d'aquesta violència i repressió. Com a entitat que defensa i vetlla fermament pels drets de les persones amb discapacitat, trobem inadmissible la vulneració dels drets civils de qualsevol persona.

Esperem que mai més haguem de tornar a viure ni ser testimonis de situacions com aquestes que han submergit a tot el poble català en una profunda tristesa.