Webmail APPC   |   Qui som?   |   On som?   |    Contactar

1344297219 FaceBook 24x24 1344297235 Twitter 24x24 1344297239 Google 24x24 1344297242 Youtube 24x24

Comunicat sobre els fets ocorreguts dissabte al Serrallo

L'Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona, La Muntanyeta, vol aclarir els fets ocorreguts dissabte en un establiment del Serrallo, amb un grup de nois i noies del centre:

El nois i noies del centre, acompanyats per voluntaris i professionals, es disposaven a fer una consumició en una de les terrasses del Serrallo.

El cambrer que els va atendre els va indicar que no s'hi podien asseure perquè "estava tancat".

El grup de La Muntanyeta es va desplaçar a la terrassa d'un altre establiment, tot i veure que al lloc on els havien negat la seva presència, es van atendre altres persones.

Arran de la repercussió dels fets, que es van escampar ràpidament per les xarxes socials, els propietaris de l'establiment han contactat amb La Muntanyeta i han manifestat el seu rebuig per aquesta situació, que va ser puntual i provocada per la decisió unilateral del cambrer. En cap cas, els responsables de l'establiment han volgut discriminar les persones amb discapacitat.

Des de La Muntanyeta valorem positivament les disculpes rebudes per part de l'establiment i confiem que no es torni a produir cap situació de discriminació.